פרסום בפייסבוק

יתרונות:

  • פילוח קהלים- בשונה מפרסום בגוגל, ניתן לייצר פילוח מרשים מאוד, חתכים דמוגרפים, גלאים, סטטוס, תחומי עניין ועוד.
  • ויראליות- בשונה מגוגל יכולות השיתוף הגבוהות לפעמים מספקים כמות חשיפות גבוהה מאוד, בתשלום נמוך וכמובן ביצועים גבוהים.
  • מיתוג- כמובן אחד היתרונות החזקים ביותר, ניתן דרך הפייסבוק להשפיע בצורה הטובה ביותר על מותגים.
  • קהלים- ניתן להשתמש בצורה חכמה, בקהלים ולמעשה ליצור קמפיין מבוססים עניין ברמה שאינה קיימת בעולם החיפוש בגוגל.

חסרונות:

  • יכולת לבצע אופטימיזציה על העלות לקליק בפייסבוק יחסית נמוכה יותר מגוגל.
  • בני דודים- נכון זה לא נעים, אבל הרבה מאוד מפרסמים אינה חפצים בלייקים/תגובות של בני דודים  נכון לכתיבת מאמר זה עדיין אי אפשר למנוע לחלוטין את התופעה, די מזכיר את הקלקות הלא חוקיות בגוגל.
  • ניתוח נתונים- בשונה מגוגל, לא ניתן להוציא בלחיצה דוחות אקסל מפורטים ברמה של גוגל, נתונים, כמו הקלקה על תוספי מודעות, לא קיימים ועוד רבים.
  • פוש- הפרסום בפייסבוק בשונה מגוגל, הוא למעשה "מודעות שנדחפו" ולא בהכרח בטיימינג נכון.