פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק?

בעולם השיווק באינטרנט נכון לכתיבת מאמר זה, אפשרויות השיווק העיקריות לעסקים וחברות מתחלקות לשני ערוצי שיווק עיקריים: פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק, עדיין ישנם הרבה מאוד עסקים וחברות שלא בטוחים באיזה אפיק שיווק עדיף להשקיע את התקציב שלהם לשיווק באינטרנט?

השאלה הזו בדרך כלל מתייחסת לעסקים שנאלצים לבחור בגלל תקציב מוגבל, אבל השאלה הזו גם נכונה לחברות שרוצות להשיג ביצועים טובים יותר מהשיווק באינטרנט.

הערה חשובה:

אומנם די קשה לבצע השוואה בין הפרסום בגוגל לבין הפרסום בפייסבוק, כי לגוגל ישנם פלטפורמת שונות ומגוונות, אבל די באופן כללי ניתן לצייר קווי מתאר שנותנים תובנות חשובות, במאמר זה אנו משווים בין קמפיין פרסום בגוגל לפרסום בפייסבוק.

פרסום בגוגל ובפייסבוק לסיכום:

מהניסיון שלנו, שילוב אפקטיבי של פרסום בגוגל, ופרסום בפייסבוק, עשוי לייצר מקסימום תוצאות, אך בשביל לקבל חלוקת תקציב חכמה ונכונה, חייב ניסיון מקדים, חייב לבצע אופטימיזציה, ולהגדיר יעדים ומטרות.