גוגל אנליטיקס

רוב הסיכויים הם ששמעתם כבר את צמד המילים "גוגל אנליטיקס", שכן מדובר בכלי שימושי ויעיל לאיסוף וניתוח נתוני גלישה באתרים ברשת, מה שהופך אותו ליקר ערך במיוחד עבור כל מי שיש לו אתר אינטרנט ובפרט עבור ארגונים, חברות ועסקים. העובדה שהוא מוצע ללא תשלום על ידי גוגל הפכה אותו לאחד הפופולריים בעולם – ועם זאת עבור בעלי אתרים רבים, או בעלי תפקידים באותם ארגונים שעושים שימוש בגוגל אנליטיקס, רב הנסתר על הגלוי: איך מתחילים לעבוד עם גוגל אנליטיקס, אילו נתונים אפשר לראות ומה אפשר לעשות איתם – שאלות כאלה ואחרות מטרידות את כל מי שרוצה לשפר את האתר שלו אבל לא כל כך יודע איך עושים את זה.

במדריך זה ניקח אתכם צעד אחר צעד, החל מן הבסיס ועד להבנה של אלמנטים חשובים ושימושיים של גוגל אנליטיקס. אם תעקבו אחר ההנחיות ותטמיעו גם אתם את גוגל אנליטיקס, בקרוב מאוד גם אתר האינטרנט שלכם ישיג עבורכם תוצאות משופרות – לרבות שיפור יחס ההמרה ואפילו ההכנסות.

בשורה התחתונה, גוגל אנליטיקס הוא אחד מהכלים השימושיים ביותר שיכול לחולל פלאים עבור האתר שלכם. בעזרת הנתונים שנצברים בו תוכלו להסיק מסקנות ולשפר את קבלת ההחלטות שלכם וכך לשפר את ביצועי האתר, לרבות שיעור ההמרה וסך ההכנסות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לנתח את המידע, לנתח אותו בצורה יצירתית וליישם את התובנות.