בניית אתרים בעיצוב אישי

בניית אתרים – עיצוב אישי מבוסס WordPress

ישנן מאות חברות של בניית אתרים, כולן מציעות לבנות אתר, כיצד תדעו לבנות אתר במקום הנכון?

ברוכים הבאים, שמח שקפצתם לביקור

בשנים האחרונות יצא לי לבנות יחד עם מעצבת ומתכנת מספר רב של אתרים. בניהם אתרים למותגים, אתרי מכירות, אתרי תדמית, האתרים שאנו בונים נועדו לשרת מטרה יותר גדולה מאתר יפה, הם נועדו לייצר מכירות וביצועים טובים מאוד למבקרים באתר.

חשוב לי לשתף שבניית אתר לעסק שלכם או לחברה בצורה איכותית שדורשת תכנון נכון, הכרת העסק, ידע שיווקי רב בעיקר אפיון ותכנון מבנה האתר וחווית משתמש, למעשה המחשבה והתכנון לגבי ה-UI-UX עשויה לעשות את ההבדל שבין עוד אתר לבין אתר מוביל בתחומו.

אם הגעתם לעמוד הזה זה סימן שאתם מחפשים לבנות אתר חדש, ריכזתי עבורכם מספר שאלות שאני נוהג לשלב בשלב האפיון של האתר במטרה לסייע לכם להבין מעט את המחשבה הנדרשת לאפיון האתר.

כמה עולה לבנות אצלכם אתר?

בתחתית העמוד ניתן להתרשם מתיק עבודות. טווח המחירים אצלי בממוצע בדרך כלל בין 4,000 – 12,000 ש"ח לאתר.

הערה חשובה – ברוב המקרים אני לא בונה אתרים ללא קידום אורגני או שיווק ברשתות החברתיות

יקר לי מה אפשר לעשות?

יקר לך, בעיני האתר אינטרנט במקרים רבים יותר חשוב מנראות המשרד, אני יכול להבין את מי שנמצא בתחילת דרכו העסקית,  אני מציע גם חבילות אתר + קידום אורגני + קידום ברשתות החברתיות, השילוב בין הגמישות שלי לבנות לכם אתר והכין אותו ולשווקו מגדילות את הסיכוי להצלחה שלכם באחוזים רבים.

בניית אתרים – למה אצלנו?

במהלך השנים צברתי ניסיון רב, אני מביא איתי לפרויקט מספר יתרונות שהשילוב בניהם הופך את התהליך לאטרקטיבי ביותר:

  • קידום אתר חדש – הכנת האתר בצורה מושלמת לקידום אורגני.
  • ניסיון שיווקי – אני מביא איתי ניסיון של שנים בשיווק ובניית אתרים עם צוות בעל יכולות גדולות.
  • הבנת גולשים – במהלך השנים צברתי ניסיון רב בכל הקשור לתנועת גולשים באתר, מאות אתרים שניתחתי באמצעות מפות חום, עזרו לי לגבש מסקנות שאותם אני מביא לפרויקט.
  • אפיון אתר – ראייה שיווקית ויכולת לנתח את העסק הם שעוזרים לי ליצור אפיון מושלם עבור האתר החדש שלכם.
  • צוות מוכשר – הצוות שלי בנוי מאנשי מקצוע איכותיים, בעלי ניסיון רב שנים בבניית אתרים.

מהי המטרה שעבורה האתר נבנה?

הקפידו לענות על כמה שאלות לפני יצירת האפיון או בקשה להצעת מחיר.

  • האם לטובת גיוס לידים? שיחות או טפסים?
  • האם לטובת מכירות אונליין?
  • האם ככרטיס ביקור בלבד?

מקורות כניסה – ערוצי שיווק

מאיזה מקורות כניסה צפויים להיכנס לאתר שלכם?

לדוגמה במידה ואתם מעוניינים לקדם את האתר בגוגל יש לכך משמעות מבחינת אזורי טקסט, מחקר מילות מפתח והתאמות לטובת ביטויים ועוד.

קהל היעד

מי הם הגולשים הצפויים להיכנס לאתר?

עסקים/ לקוחות פרטיים, נשים יותר או גברים, מתעניינים במוצר/שירות מסוים, גילאים.

ככל שנייצר פילוח נכון יותר, נדע לעשות התאמות ולהכין את האתר שיהיה רלוונטי לקהלים השונים.

בידול עסקי

מהו היתרון שמסייע לעסק שלכם להיות שונה בתחומו, יתרון זה צריך לבוא לידי ביטוי בחלק מרכזי לפחות בדף הבית, בטקסטים או בתמונות אווירה.

מתחרים קיימים

עשו מחקר מתחרים, הבינו את השוק שלכם, ההמלצה שלי היא לקחת מהמתחרים שממוקמים גבוהה בתוצאות החיפוש, בולטים מבחינה שיווקית את היתרונות שלהם, את החסרונות למנף.

בניית אתרים – כיצד נקבע מחיר לבניית אתר אינטרנט?

למעשה זוהי שאלה שאין לה תשובה מסודרת, בשונה מעולם של מוצרים, ההשקעה הנדרשת לבניית אתר עשויה להיות פשוטה למדי או מלאה בהוצאות של שעות עיצוב ופיתוח, אפיון וכדומה.
בשביל להבין את הסגנונות הנפוצים בדר"כ החלטתי לפרק את התהליך, לסוגי אתרים (הנפוצים ביותר).

ההמלצה שלי היא להשקיע באתר שלכם בהתאם ליכולת שלו ליצור עבורכם רווחים, הרבה עסקים וחברות שמשקיעים מאות אלפים בתמונות למשרד עשויים לחפש בניית אתר במחיר זול, עשו לעצמכם טובה השקיעו באתר שלכם יותר מהריהוט המשרדי, האמינו לי ברוב המקרים הוא הרבה יותר ריווחי עבורכם